workshop

סדנת מכירות לעובדים

ייעוץ עסקי מאריאל פינטו

סדנת מכירות לעובדים: פשוט למכור יותר

לכל חברה יש מוצר שהיא צריכה למכור. למעשה, המכירות הוא לב החברה, בין אם היא שמה על כך דגש ובין אם לא. היום ברור כי מכירות הן הרבה יותר מאשר הנחת מוצר על המדף. הן פתח לתקשורת עם הלקוח, תקשורת אשר יכולה להישאר לאורך שנים ולחזק את המותג. סדנת מכירות לעובדים מיועדת לחברות וארגונים שרוצים להתפתח דרך קבלת כלים מעשיים.

סדנת המכירות לעובדים של אריאל פינטו מתאימה לנציגים ולמנהלי מכירות. היא שמה במרכז את אומנות המכירה כשהיא מתבססת על המיומנןת החשובה – היכולת להכיר את הלקוח כפתח למשא ומתן נכון וסגירת עסקה מוצלחת.

כאשר המכירה מתבצעת כראוי כל הצדדים מרוצים: החברה, נציגי המכירות, המנהלים והכי חשוב, הלקוח. מכירה טובה היא הרבה יותר מסגירה כאן ועכשיו, היא משאירה תחושה חיובית אצל הלקוח, שלא פעם הופך להיות שגריר החברה.

ייעוץ עסקי מאריאל פינטו

Sales workshop for employees

סדנת מכירות לחברות, ארגונים ועובדים צעירים

נציגי מכירות שנמצאים בתחילת דרכם זקוקים להכוונה ועזרה. תפקיד המכירה יכול להיות תפקיד שוחק כשהוא לא מבוצע בשימוש בכלים המתאימים. במקרה כזה, לא רק שהתוצאות לא מספיק טובות אלא שהשחיקה של העובדים גדולה ואיתה התחלופה. סדנת מכירות לעובדים מתאימה הן לנציגי מכירות בתחילת הדרך והן לנציגים ותיקים ומנהלים.

נציגי המכירות הם הפנים של החברה ויש להשקיע בהם כדי שהחברה תיראה במיטבה וכדי שהם יגיעו לעבודה עם תשוקה. אי אפשר למכור בלי אנרגיות והמטרה של הסדנה היא להחדיר את אלו בעובדים לצד לימוד מיומנות חשובה, מיומנות המכירה. כל עובד וכל ארגון יכול להרוויח מסדנת המכירות כשזו בנויה באופן חווייתי, מלמד, מהנה ושמאפשרת למשתתפים לבוא לידי ביטוי.

סדנאות במכירות לעובדי מחלקת מכירות

הרצאה או סדנת מכירות לעובדים שמה במרכז את אומנות המכירה. היא נותנת למשתתפים כלים להכיר את הלקוח שנמצא מולם, לנהל משא ומתן בצורה נכונה ולסגור עסקה. כל זאת כשהם מתנהלים בצורה טבעית ומרגישים בסופו של דבר את שביעות הרצון של הלקוח ומכאן גם את שלהם. הסדנה מבוססת על שנים רבות של ניסיון, הן בתחום הניהול והן בסדנאות והדרכות רבות מול נציגים.

כל נציג מכירות יכול ללמוד את מיומנות המכירה וכל אחד שרוצה בכך יכול להשתפר. הסדנה שמה את נציגי המכירות במרכז, נותנת להם כלים מעשיים ומשתפת אותם כך שהם יוכלו לקבל מענה על שאלות שונות שיתכן שיעלו במהלכה. בסיום הסדנה יוצאים העובדים מלאי השראה, כוחות מחודשים ואנרגיה שגורמת להם לשפר את תוצאות המכירות באופן מידי.

סדנת מכירות לעובדים

שאלות נפוצות על סדנת מכירות לעובדים

סדנת המכירות מתאימה למגוון רחב של ארגונים וחברות. היא מתאימה לחברות סטארט-אפ בתחילת הדרך אשר תלויות בכל לקוח, לחברות ותיקות בעלות מוקדים גדולים, לצוותי מכירות אשר מגיעים לתוצאות שהן ״בסדר״ ומוכנים לשפר אותן ולאלו שרוצים לקבל מיומנויות חדשות ולהגיע לתוצאות עוד יותר טובות. כל חברה אשר מבינה את חשיבות המכירות צריכה להשקיע במערך זה.

הסדנה נותנת למשתתפים כלים להכיר את הלקוח שנמצא מולם, לנהל משא ומתן בצורה נכונה ולסגור עסקה.

הדרכת מכירות מקצועית בסדנה

סדנת המכירות מתאימה למגוון רחב של ארגונים וחברות. היא מתאימה לחברות סטארט-אפ בתחילת הדרך אשר תלויות בכל לקוח, לחברות ותיקות בעלות מוקדים גדולים, לצוותי מכירות אשר מגיעים לתוצאות שהן ״בסדר״ ומוכנים לשפר אותן ולאלו שרוצים לקבל מיומנויות חדשות ולהגיע לתוצאות עוד יותר טובות. כל חברה אשר מבינה את חשיבות המכירות צריכה להשקיע במערך זה. ניתן להזמין אצל אריאל פינטו גם סדנאות למנהלים או הרצאות למנהלים.

האם הסדנת מכירה מתאימה גם לעסקים קטנים?

הסדנה מתאימה גם לעסקים קטנים אשר רוצים להגדיל את המחזור שלהם ושרוצים לשפר את היכולות שלהם בתחום המכירה. חברות קטנות ועסקים אשר כוח האדם שלהם מצומצם צריכים למקד את הפעולות בצורה היעילה ביותר והם יכולים להרוויח משיפור מיומנות המכירה. כל מכירה יכולה להיות פתח להצלחה גדולה יותר והסדנה מעניקה את הכלים לפעול במקצועיות מול כל לקוח.

סדנת מכירות לעובדים המתבססת על שיטות שכבר עבדו

סדנת המכירות של היועץ העסקי אריאל פינטו מתבססת על ניסיון רב ועל שיטות שכבר הוכחו כעובדות. במהלך הסדנה משלב פינטו סיפורים שחווה בעצמו עם לקוחות, ייעוץ עסקי, מסקנות ואת מה שהוביל אותו לפתח את שיטות המכירה שלו. כמי שהיה מנכ״ל מרצדס ישראל במשך עשור מביא פינטו את הייחודיות של תפיסת שירות היוקרה והוא מראה למשתתפים כיצד פעולה אחת נכונה יכולה להשפיע לחיוב על החברה לאורך שנים.

המשתתפים עומדים בפני סדנה מעשית, חווייתית, שתיתן להם כלים של ממש, אותם הם יוכלו ליישם באופן מידי. החברה צפויה לראות את השינוי תוך זמן קצר כשהדבר עומד להתבטא במכירות בפועל ובשביעות רצון גבוהה של הלקוחות ושל העובדים. כשהלקוחות מרוצים הם נשארים נאמנים ואף הופכים לשגרירים הטובים ביותר של החברה. כשהעובדים מרוצים, הם מבצעים את עבודתם טוב יותר ונשארים בחברה לאורך תקופה ארוכה.

מה היה לנו עד עכשיו בעמוד?
כותב המאמר - אריאל פינטו

כותב המאמר - אריאל פינטו

אריאל פינטו - מנכ"ל מרצדס 10 שנים, מנכ"ל מיצובישי 4 שנים, מנכ"ל טיב טעם, סמנכ"ל שטראוס. במהלך השנים הובלתי ארגונים ענקיים במשק הישראלי להצלחות ולהישגים חסרי תקדים, בעזרת הידע הרב שצברתי יש לי את היכולת והרצון להצמיח גם את העסק שלכם.

אריאל פינטו בסרטונים