LECTURES

הרצאות וסדנאות

FROM MY LECTUR

הרצאותיי ,משלבות את סיפורי האישי המיוחד, בדרך להצלחה ולניהול אחד המותגים המובילים והנחשקים בעולם-מרצדס! שזורים בהרצאות, סיפורים ודוגמאות מעוררי השראה על השיטות, מודלים וכל הדרכים להגשמה אישית ועסקית. כמובן בשילוב הכישלונות והמשברים שהפכו להזדמנויות.  ההרצאות והסדנאות מתבססות על רב המכר שלי "פתק קטן פתק גדול" ושלל הסיפורים איך זה מתבצע הלכה למעשה.

תוכלו למצוא מבחר הרצאות וסדנאות העשרה, השראתיות ומקצועיות ,לעסקים, חברות ולקהל הרחב.

כאן תוכלו למצוא מבחר הרצאות העשרה, השראתיות ומקצועיות לעסקים, חברות  ולקהל הרחב.

פתק קטן פתק גדול

הרצאת הדגל

הדרך להגשמת יעדים אישיים ומקצועיים. הרצאה מעצימה, העוזרת לכל אחד לשבת ולחשוב איך הוא מתכנן את חייו, את מסלול הקריירה שלו ולאן הוא רוצה לזרוק את החכה האישית והמקצועית.

בשיטה זו ניהלתי את חיי, מנציג מכירות בשטראוס ועד מנכ"ל מרצדס ישראל.
תורה ניהולית המשלבת את הסיפור האישי שלי, דוגמאות יומיומיות ושיח עם הקהל.

עכביש הקשרים ומעגלי לקוחות

הרצאה זו מיועדת לכל מי שנוגע ומטפל בלקוחות ומעוניין להגדיל את מעגלי הלקוחות. למעשה ניתן להגיע לקשר עם כל אחד אם רק עובדים במודל המעגלים.

מודל זה הינו מודל מכירות המבוסס על קשרי לקוחות ויכול להכפיל את כמות המכירות מבלי להשקיע שקל אחד בפרסום. עבודה במעגלים תביא לROI גבוה והינה מפתח לצמיחה מהירה הן של עסק קטן והן של עסק גדול ומבוסס.

ניהול והנעת עובדים

הרצאה המיועדת למנהלי מכירות ולמנהלי תחום התגמול בחברה.
אין חשוב יותר מהנעת אנשי מכירות למיקסום תוצאות והגעה ליעדים, כמותיים ואיכותיים.
ניהול יעדים נכון, בצמידות לממדי בקרה מתאימים, יגדילו את המחזורים, הרווחיות, יקטינו מלאים מיותרים ויאפשרו צמיחה מתמדת לארגון.
בהרצאה זו אתמקד, בדרכים לקביעת יעדים נכונים ומדידים, הנעה ותימרוץ מדוייק של צוותי המכירה, צורת בניית אינסנטיבים, כל זאת למול מטרות ואתגרי הארגון.

מכירות וניהול מו"מ

הרצאה/סדנא למנהלי ונציגי מכירות.
אומנות המכירה מתבססת בעיקרה על הכרות הלקוח שמולך ועם יכולת מו”מ נכונה, נסגרת העיסקה.
את תורתי הנחלתי למנהלים ולנציגי מכירות צעירים ומנוסים, שבפועל הם אלו שביום יום עומדים מול אותם לקוחות”.

תורת המו”מ חשובה לכל מערך מכירות, בכל חברה ובכל מוצר/שירות שהיא מוכרת.
זו מומחיות נרכשת שניתן ללמוד ולהשתפר בה.

חווית הלקוח ביוקרה

הרצאה המיועדת למנהלים ועובדים בתחום היוקרה וכן הרצאת העשרה לקהל הרחב.
עולם היוקרה שונה מהותית מעולם מוצרי הצריכה. בשיקולי הלקוחות, באופי הקניה הריגשית, יכולות המו”מ הנדרשות, השירות וסט הציפיות הגבוה, השפה התקשורתית, האתגרים בניהול ההון האנושי ובטח חווית הלקוח המושלמת הנדרשת.
הרצאה זו משלבת סיפורי לקוחות רבים מעוררי התפעלות וחיוך.

למי זה מתאים?

הרצאה מרתקת מספר לכולם על הספר ואשתדל לשלוח לך שמות של קונים.
אורי שמיר
יועץ נדלן בחברת אנגלו סקסון
היה מושלם , מנהלי הסניפים אמרו שמזמן לא היה להם חיבור פרקטי עם משמעות והצלחה באתגרי היום יום. אין לי ספק שהניסיון שלך והאופן בו אתה מעביר את הסדנא ייצרו שינוי ושיפור בתוצאות היחידות העסקיות . תודה !
ניר פוליצר
מנהל מרחב צפון בנק דיסקונט
אריאל היקר רציתי לומר תודה על הרצאתך היום מאוד נהננו!!! לצערי לא הצלחנו להתראות היום שיהיה סופש נפלא
מיה שיטרית
מנהלת האירועים בחברת בזק
אריאל היקר , ראשית תודה על ההירתמות , השותפות והתרומה שלך . היה כנס מוצלח במיוחד ואנשים יצאו בתחושה שמחר יש לשנות שיח בחברות . מה שאמרת מדוייק ואכן זה התפקיד של מומנטום , ושם האתגר . אני אחרי יומיים מאתגרים של התקררות .. ובכל זאת היה מפגן מרשים של שותפות וכנס מוצלח , נשלח לך בהמשך תמונות נהדרות שרונן צילם אותך . סופ״ש נעים 🌺
היי אריאל רציתי לעדכן שבזכות ההרצאה הגדלנו ב- 50 אחוז את הנרשמים, היה מעולה! 🙂
מאיה אזולאי
מנהלת מכירות במכללת עתיד
היי אריאל הייתה הרצאה טובה מאוד. היו חלק שהתחברו יותר, היו חלק שהתחברו פחות, וזה בסדר גמור, כך זה קורה כשיש קהל בכפולות של מאות. המון תודה לך על ההרצאה!
ענת
מנהלת לשכה אדמינסטרטיבית חבחרת אנגלו סקסון

LET'S TALK

צרו קשר

מעוניינים להתחיל תהליך ייעוץ עם אריאל פינטו?

השאירו פרטים ונציגנו יצרו איתכם קשר

 

מעוניינים להתחיל תהליך ייעוץ עם אריאל פינטו?

השאירו פרטים ונציגנו יצרו איתכם קשר