APBC

Business Consulting

עלינו

חברת APBC הוקמה בינואר 2020 ע”י אריאל פינטו המשמש כיום כמנכ”ל החברה ומספקת מגוון פתרונות יעוץ עסקי לחברות קטנות וגדולות בישראל ובחו”ל.
אריאל פינטו בעל ניסיון רב במגזר העיסקי בארץ ובחו”ל ושימש במגוון תפקידים בכירים במגזר זה.
במסגרת נסיונו העסקי, שימש אריאל כסמנכ”ל המכירות של שטראוס-עלית לערוץ הפרטי, מנכ”ל תשלובת המזון של טיב טעם, מנכ”ל מותג הרכב מיצובישי (מבית כלמוביל) ובעשור האחרון כמנכ”ל מרצדס ישראל, מקבוצת כלמוביל.
בתפקידו האחרון, היה אמון על צמיחה של מאות אחוזים במותג והפיכת מרצדס-בנץ לאמת מידה מקומית וגלובלית, בענף הרכב בכלל ובענף היוקרה בפרט.
מתוך ניסיון עשיר זה, הוקמה חברת הייעוץ העיסקי APBC על מנת להצמיח חברות ולשפר את התוצאות העיסקיות של עסקים קטנים וגדולים, באמצעות מתן פתרונות ורעיונות יישומיים בבניית האסטרטגיה של החברה, שיפור תהליכי מכירות, בניית מועדוני לקוחות ומתן השראה למנהלים.

מוטו עסקי

“בעשרות השנים בהן אני פועל בעולם העיסקי ופוגש חברות ועסקים רבים ומגוונים, נתקלתי ב2 סוגים עיקריים של ארגונים:

הסוג הראשון, חברות, שהוקמו ב2 ידיים / משפחתיות, הצליחו והגיעו למימדים גדולים וכעת הגיע השלב לעשות בהן קפיצת מדרגה נוספת להמשך צמיחה בריאה:  להכניס מתודות ניהוליות, תהליכים מסודרים,שיטות תגמול, יישום של BEST PRACTICE ועוד.כנהוג בארגונים גדולים ומנוסים ,תוך שמירה קפדנית על הdna שבנה את החברה.

הסוג השני, חברות ועסקים קטנים כגדולים ,שיכולים לשפר את ביצועיהם, לרוב בקלות יחסית ,אם רק יחדדו את המטרות לטווח הקצר והארוך וימקדו את המשאבים והתהליכים בחברה.זאת על-ידי מנטורינג ניהולי, יעול תהליכים לקיצור טווחים, מזעור טעויות והטמעת שיטות ומודלים מוכחים. במקרה זה, כבר בטווח הקצר, קל להביא לשיפור התוצאות הכמותיות והאיכותיות כאחד”

חברת הייעוץ APBC  מאמינה ביעוץ קצר וממוקד, וביישום מהיר של פתרונות וכלים עסקיים פשוטים, שכמובן  יותאמו באופן אישי, מתוך הסתכלות רחבה ומיפוי מהיר של הארגון . בשיטה זו כבר בטווח הקצר ייראה שיפור בתוצאות העסקיות ואז החברה תתפנה לדון בפתרונות מורכבים ורחבים יותר לטווח הבינוני והארוך. לעיתים ההטמעה תהיי כרוכה בשינו תרבות ארגונית והגברת המשמעת, על מנת להשריש תהליכים חדשים וליישם בקרות ומדדים להצלחה.

מוטו אישי

“בשעת בוקר מוקדמת, קצת לפני הזריחה, יצא איש זקן להליכת הבוקר שלו על חוף האוקיינוס..
מרחוק הבחין בנער צעיר שנראה כי רוקד הוא לבדו אל מול המפרץ.

כשהתקרב הזקן אל הנער, הבין כי הנער איננו רוקד מול המפרץ, אלא מתכופף כדי לברור את השיירים שגאות הלילה השאירה מאחריה. הנער עצר, הרים כוכב ים והזדקף כדי להשליכו חזרה אל הים.

שאל הזקן את הצעיר למטרת מעשיו. “הגאות שטפה את כוכבי הים אל החוף והם אינם יכולים לחזור אל הים בכוחות עצמם”, ענה הנער. “כאשר השמש תעלה, הם ימותו אילולא אשליך אותם חזרה הימה.”

הזקן סקר את המרחב העצום של החוף שהשתרע בשני הכיוונים אל מחוץ לשדה הראיה.
אינספור כוכבי ים היו מתפזרים על החוף. חוסר התקווה של תוכנית הנער היתה ברורה.
אמר הזקן: “אישי הצעיר, אינך מבין שעל החוף נמצאים הרבה יותר כוכבי ים מאשר תוכל להציל עד עלות החמה? אינך באמת מצפה לחולל שינוי כאן!”

הנער השתהה מעט ושקל את דברי של האיש הזקן, אחר התכופף והרים עוד כוכב ים,
חייך השליכו אל הים רחוק ככל שניתן, אז פנה אל הזקן ואמר: “לכוכב הים הזה חוללתי שינוי!”

כוכב הים מבחינתי הוא דרך חיים שעיצבה אותי במהלך שנותיי.
אני אוהב לעשות שינוי. בלעזור לאנשים פרטיים וארגונים, ולראות אותם משתנים וצומחים לנגד עיני, מקבלים החלטות נכונות יותר ומתקדמים. הסיפוק הוא עצום וכוכב ים נוסף חוזר לים בכל פעם שזה קורה.

שירותי ייעוץ עסקי

החברה מעניקה שלל שירותיי ייעוץ לחברות, ארגונים ועסקים קטנים כגדולים, בתחומים שונים ומגוונים. מיקוד היעוץ הוא בתכנון, חשיבה יצירתית ופרקטית ומתן פתרונות Quick Wins הבונים תהליכים נכונים וממקסמים תשואה כבר בטווח הזמן המיידי כבסיס לאסטרטגיה כוללת ורחבה לטווח הבינוני והארוך של החברה.

תהליך היעוץ מתבסס על הנסיון העשיר והמגוון של אריאל פינטו, המלווה אישית כל פרויקט, בשילוב הצוות הניהולי של הארגון, שהינו שותף בתהליך ומבצע את ההטמעה בארגון  וזאת בכדי שהתוצר יהפוך לDNA של החברה גם לאחר תום התהליך הייעוצי.

הצבת יעדים מדדים ותגמול

There is no mountain too high
לא פחות חשוב מהגדרת היעדים והאסטרטגיה הוא סט הכלים שיאפשרו לארגון להגיע ליעד. פריטת יעד שנתי או רב שנתי לתוכנית עבודה בפועל ובניית יעדי מיקרו לכל יחידה ויחידה, באופן שיאפשר ניהול אפקטיבי ופשוט לאורך השנה ויבטיח עמידה ביעד העסקי שהוגדר. הגדרת יעדים לכל יחידה, כליי פיקוח ובקרה, דוחות, מדדים, תמריצים ובניית מערכת תגמול נכון, לעידוד כל עובד ועובד, לעמידה ביעד הנכון שישתלב בפאזל שיוביל את הארגון כולו לעמידה ביעדיו.

מכירות ושיווק

מאומנות ההקשבה, לצרכים של הלקוח בנקודת המגע הראשונית ועד להשלמת תהליך המכירה ומתן המוצר\השירות, על הצד הטוב ביותר, תוך מיקסום הרווחיות ושביעות רצון הלקוח. נתמודד עם המתח בין השיווק למכירות ונדאג ששניהם יעבדו בשילוב זרועות, תוך מציאת האיזון הנכון לארגון בין חיזוק המותג והגברת המכירות בפרסומים טקטיים, בין שיווק אפקטיבי ומכירה יחידנית. נעמיק בתהליכי המכירה, תוך ישום מודלי מכירה מתקדמים ואפקטיביים, תוך לימוד מו"מ נכון ומקצועי והגברת הפעילות היוזמת מצד אנשי המכירות.

אסטרטגיה

"כשהתוצאות ידועות מראש אין פלא שהנסיבות מתאימות את עצמן" .כל ארגון צריך שתהיה לו אסטרטגיה, כוכב צפון. גם בתקופה זו בה הדבר היחיד הקבוע הוא השינוי, חשוב להגדיר לחברה משימה אסטרטגית המתבססת על חשיבה לטווח ארוך על פי החזון של בעלי החברה ובעלי העניין, על פי ניתוח חוזקות וחולשות החברה וניתוח הסביבה התחרותית והצרכנים. מאסטרטגיה זו יגזר תיכנון לשנה שנתיים הקרובות ולשנים לאחר מכן, למול מציאות משתנה, גלובליזציה, דיגיטליזציה, צרכן משתנה ומשברים שנקרים בדרכנו. אנו נלווה את ההצוות הניהולי של הארגון בהגדרת האסטרטגיה תחת מודלים ומתודות מובנות ונספק כלים ודרכים להטמעה בארגון.

שירות ומסעות לקוח

אתה יכול לספק את המוצר הטוב ביותר, אבל ללא שירות יוצא מהכלל ,לא השגת דבר. "למדתי זאת אחרי שניהלתי את מותג הרכב הטוב בעולם, שצמח במאות אחוזים. הרבה בזכות שירות יוצא מהכלל ומיקוד נכון בלקוחות". בין אם אתם חברת מוצרים/שירותים, עליכם להיות מעולים בשירות. כי הבידול בין המוצרים הולך ומטשטש ולכן הדרך לייצירת המשכיות ונאמנות לקוחות ,היא דרך השירות! שירות יוצא מהכלל ולא מתפשר, הוא מפתח להצלחת העסק. השירות כולל את כל שרשרת הערך של החברה והדרך הנכונה לעשות זאת ,היא מעיני הלקוח. לנתח את המסע שעובר בדיגיטל ובעולם הפיזי. בכל נקודת מגע, למפות את הממשקים שאיתו במגע והתהליכים מאחורי הקלעים ולהחליט מה צריך להיות טוב, מה טוב מאוד ומה יוצא מהכלל, כך שחווית הלקוח שתתקבל, תהיה מצד אחד אפקטיבית לארגון ומצד שני wow ללקוח. את מסע הלקוח שהתקבל יש להטמיע ולבקר באופן תדיר ללא פשרות.

יוקרה

תחום התמחות ייחודי לחברת APBC. אריאל פינטו מביא עימו ניסיון רב של מעל עשור, בו ניהל מערכות יחסים וממשקים פרטיים ועיסקיים, עם אלפי לקוחות יוקרה, שסיפקו לו הבנה מעמיקה על צורת החשיבה וההתנהגות שלהם ועל אופן הצריכה, השיווק והמכירה של מוצרי ושירותי יוקרה. עולם היוקרה שונה לחלוטין מעולם מוצרי הצריכה, בשיקולי הלקוחות, באופי הקניה הרגשית, יכולות המו"מ הנדרשות, השירות המצופה, חווית הלקוח הנדרשת, עולם הערכים של המותג, השפה התקשורתית, פרופיל העובדים, האתגרים בניהול ההון האנושי ועוד. במסגרת זו נוודא כי החברה מותאמת 360° ולה יתרון תחרותי ארוך טווח בעולם היוקרה , בעלת הכרות ראויה עם לקוחותיה ונמצאת בממשק מתאים ומספק בכדי להפוך למובילה בתחומה.

מינוף מעגלי לקוחות 100=1

יצירת עוד ועוד מכירות חדשות דרך לקוחות קיימים זוהי הפלטפורמה השיווקית הנכונה והאפקטיבית ביותר להגדלת התוצאות העיסקיות. אולם אין זה פשוט ויש לעשות את זה נכון תוך בניית תהליכים, תשתיות והכשרת העובדים. מעגלי הלקוחות מתחילים בהכרות עם הלקוח ובצבירת דאטה רלוונטית ואישית עליו כגון- תחביבים ,עיסוק וכו  וממשיכה עד בחירת הלקוחות הנכונים שייצרו את המעגלים הכי רחבים וטיפוחם. מודל מתקדם של מעגלי לקוח מייצר לנו שגרירי מותג, שתתפלאו כמו קסם אחד גדול, מייצר אחריו לא רק לקוחות נאמנים אלא לקוחות חדשים רבים וזאת בלי השקעה בפרסום.

הרצאות

מבחר הרצאות העשרה, השראתיות ומקצועיות לעסקים, חברות ולקהל הרחב.

86cb4eb3-f8db-4ab0-ad9d-ad02d50d4533

הפתק הקטן והפתק הגדול

(הרצאת הדגל)
הדרך להגשמת יעדים אישיים ומקצועיים. הרצאה מעצימה, העוזרת לכל אחד לשבת ולחשוב איך הוא מתכנן את חייו, את מסלול הקריירה שלו ולאן הוא רוצה לזרוק את החכה האישית והמקצועית.
בשיטה זו ניהלתי את חיי, מנציג מכירות בשטראוס ועד מנכל מרצדס ישראל.
תורה ניהולית המשלבת את הסיפור האישי שלי, דוגמאות יומיומיות ושיח עם הקהל.

חווית הלקוח ביוקרה

הרצאה המיועדת למנהלים ועובדים בתחום היוקרה וכן הרצאת העשרה לקהל הרחב.
עולם היוקרה שונה מהותית מעולם מוצרי הצריכה. בשיקולי הלקוחות, באופי הקניה הריגשית, יכולות המו”מ הנדרשות, השירות וסט הציפיות הגבוה, השפה התקשורתית, האתגרים בניהול ההון האנושי ובטח חווית הלקוח המושלמת הנדרשת.
הרצאה זו משלבת סיפורי לקוחות רבים מעוררי התפעלות וחיוך.

עכביש הקשרים ומעגלי לקוחות

הרצאה זו מיועדת לכל מי שנוגע ומטפל בלקוחות ומעוניין להגדיל את מעגלי הלקוחות. למעשה ניתן להגיע לקשר עם כל אחד אם רק עובדים במודל המעגלים. מודל זה הינו מודל מכירות המבוסס על קשרי לקוחות ויכול להכפיל את כמות המכירות מבלי להשקיע שקל אחד בפרסום. עבודה במעגלים תביא לROI גבוה והינה מפתח לצמיחה מהירה הן של עסק קטן והן של עסק גדול ומבוסס.

ניהול והנעת עובדים

הרצאה המיועדת למנהלי מכירות ולמנהלי תחום התגמול בחברה.
אין חשוב יותר מהנעת אנשי מכירות למיקסום תוצאות והגעה ליעדים, כמותיים ואיכותיים.
ניהול יעדים נכון, בצמידות לממדי בקרה מתאימים, יגדילו את המחזורים, הרווחיות, יקטינו מלאים מיותרים ויאפשרו צמיחה מתמדת לארגון.
בהרצאה זו אתמקד, בדרכים לקביעת יעדים נכונים ומדידים, הנעה ותימרוץ מדוייק של צוותי המכירה, צורת בניית אינסנטיבים, כל זאת למול מטרות ואתגרי הארגון.

מכירות וניהול מו"מ

הרצאה/סדנא למנהלי ונציגי מכירות.
“במהלך 10 השנים שלי כמנכ”ל מרצדס, התנסתי במו”מ הכי מורכבים במשק, מול טייקונים, בעלי הון, בעלי חברות ואנשי עסקים,המתמחים במו”מ.
אומנות המכירה מתבססת בעיקרה על הכרות הלקוח שמולך ועם יכולת מו”מ נכונה, נסגרת העיסקה.
את תורתי הנחלתי למנהלים ולנציגי מכירות צעירים ומנוסים, שבפועל הם אלו שביום יום עומדים מול אותם לקוחות”.
תורת המו”מ חשובה לכל מערך מכירות, בכל חברה ובכל מוצר/שירות שהיא מוכרת.
זו מומחיות נרכשת שניתן ללמוד ולהשתפר בה.

בתוצאות העסקיות

בחווית הלקוח

בתהליכי העבודה

להביא את ה

בין לקוחותינו

צור קשר

Created by WebDream

כל הזכויות שמורות 2020 ©